måndag 19 maj 2008

Äntligen Måndag


Igår var jag och min dotter ute och lämnade godis och nötter till folk som beställt.Min mamma hade beställt nötter så vi åkte dit med dom,och jag kan inte äta nötter men jag smakade tre tycken,och blev så dålig så när jag skulle åka hem så åkte jag till min kusse först,och där blev jag aldres kallsvettig och fick lov att lägga i kull mig en stund.Men jag tänkte jag måste ju åka hem,jag tog mig hem men inge mera.Väl hemma så kastade jag i kull mig i sängen och låg och kved,och efter en stund så spydde jag som en räv,men då gick de värsta över.Somnade och vaknade halv tio på kvällen,och kände mig bättre.Så då tänkte jag att nu somnar jag väl aldrig i natt,så jag tittade på en film och när de blev som mest spännande så gick strömmen.Min dotter hade inte hunnit och lagt sig så vi travade runt i mörkret ett tag innan vi hittade ljus att tända.Så jag fick följa med henne upp och lägga sig,men hon somnade på en gång när hon la sig.Ja sen ner och sätta sig och vänta att strömmen skulle komma tillbaka,den kom tillbaka kvart över ett ,men då hade jag somnat på soffan,vaknade av att de lät i teleefonerna.Så då gick jag och la mig i sängen.


Idag har jag inte gjort så mycket,bråkat med min dotter och varit och hälsat på en kompis.Ja som jag alltid skriver tur man har sina vänner....Och i morgon ska jag skjutsa flickorna på träning.Nu ska jag gå och lägga mig och läsa,var ner på bibblan och lånade nya böcker idag.Deckare förstårs..

Inga kommentarer: