fredag 14 mars 2008

Promenad


Nu har vi varit på fiket och fikat.Sen skjutsade min son sin syster till grannlänet, så under tiden så handlade jag lite och köpte lite presenter.När jag var klar så ringde jag och frågade min son vart dom var någonstarns, och då var dom på väg hem han och hans flickvän.Då sa jag att då börjar jag gå hemåt så kan ni plocka upp mig när ni kommer.Så då fick jag en promenad på 25 minuter.Så idag har jag både kört med gummibandet och fått mig en promenad så nu känner jag mig jätte nyttig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad trevligt det lät med fika, och gött med en promenad sen. Jag har tagit mig i kragen och släpade mig till gymmet imorse efter att inte har varit där på en evighet pga influensa och annat... Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Vad du har varit duktig idag.Själv tog jag också en liten promenad på 45 min efter jag ätit middag. jag skulle ha haft stavarna med mig men jag lämnade dem hemma för jag hade lite saker med mig som jag skulle lämna på en del ställen under vägen.Jag förenade nyttan med nöje.Trevlig helg på dig!

Anna sa...

Nu skrattar jag på mig åt din bild, kan inte bestämma mig för om det är du eller jag i aktion på den. Kul är den iaf. :0)

Ha en underbar helg!
Kramar!

Anonym sa...

Tjaba! Nu har väl holländska pojkarna tagit över fiket? Och intresset verkar stort för att fler holländare vill flytta till Dalarna. Det tycker jag är bra, det är bra o redigt folk!
Tänk att ni ska få tillbaka tvätten...jösses, även om det verkar bli i lite mindre format, i alla fall till att börja med! Kanon för bygden! Har träffat både Krille o Martina på Coop Extra, bägge jobbar där, kul att se att det finns arbetstillfällen för dom unga
Ha nu en skön helg, vi fick se solen en liten stund idag!