torsdag 13 mars 2008

Ljusparty/Party light


I kväll har jag varit på ljusparty eller party light som de egentligen heter.Men jag köpte inga ljus.Dom har även spaprodukter också och de var jag mer intreserad av.Idag slog jag på stort,jag köpte en body butter,handkräm och handskrubb.Vi fick prova handskrubben och handkrämen och man vart len som en babystjärt på händerna, å jag kunde inte motstå att köpa de,skulle dit för att köpa body buttern.Men men nu blir jag både len på händerna och kroppen.Ja en trevllig kväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad trevligt det lät... jag har aldrig varit på sånt...

Anonym sa...

Gillar du de produkterna måste du absolut testa fot skrubben och fot krämen oxå! Helt suveräna och doftar super! ;)
Mvh Jeanette

Anonym sa...

Jag har också varit på lightparty och ska nu börja sälja. tycker det är mycket fint och spaprodukterna var en trevlig överraskning. Säger Inger i Järfälla