fredag 15 februari 2008

Hejsvejs

Vet inte riktigt vad jag gör men dagrana springer iväg.Idag har jag gått min promenad och lagat mat,sen har jag inte gjort nå speciellt men de är redan sen eftermiddag.Min dotter har skött sig 24 av 26 lektioner denna vecka och de har ju gått över förväntan för målet var 18 av 26.Skolan rekomenderade mig att köra belöningssystem på henne, jag anser att hon ska sköta sig ändå.Men de var som min lillasyster sa att de kanske funkar på henne och tydligen så verkar de så.Hennes storebror sa idag att de hade inte jag när jag gick i skolan, och då svarade hon nej men de måste jag så jag sköter mig.Hahahaha ja hur de kan vara för han skötte sig ju ändå var de något så var de bara att prata med han så var de lungt igen.Men jag tror flickor är mer utstuderade än vad pojkar är.Ja man får nu hoppas att de håller i sig för henne, även för hennes egen skull, för de mår hon ju bättre av själv också + att de blir en trevligare miljö runt henne när de är lungt och även för mig och övriga familjen.

3 kommentarer:

felajna sa...

Jo det tror jag med.. men det måste bero på att vi tjejer tänker mer överhuvudtaget.. ;)Kram

Anonym sa...

Jag vet vad du menar med att dagarna försvinner.... poff säger det bara...

Anonym sa...

Jo nog är tjejer knepigare alltid! Märker hur mycket lugnare Simon är jämfört med dottern i samma ålder...
Nä nu börjar Postkoden, ha de!