onsdag 13 februari 2008

Hej & Hå

Igår och idag har jag varit ute och varit social igen så jag var tvungen att sova middag när jag kom hem haha.Igår var jag och hälsade på två vänner, var först hos den ena och sen hos den andra, så jag kom hem sent.Idag har jag varit med min kusin som har lilla bäbisen, först var vi och vägde han och mätte, hahah vilken tjokis han är han vägde 7600gr och var 64cm lång så ni kan ju tänka er vilken kubik han är haha.Sen tog vi med mina "ungar" och var till vårat fik och åt mat, sen följde jag med min kusin hem en sväng, så jag kom hem nu på tidigkvällen.Så nu har jag sovit en stund så nu kan jag väl inte sova i natt.Min dotter är deppig och de känns ju inte så kul så hon har redan lagt sig så jag sitter här själv men de är skönt jag trivs så bra i mitt eget sällskap.Sen har min grabb varit deppig också, men på han har de gått över så de hoppade väl över på syrran hans, ja inte roligt när ungarna inte mår bra, men man får hoppa att de går över snart på flickan också.Men de är ju inte heller mer än människor, livet går upp och ner så ibland är man lite deppig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och tonåren är en never-ending berg-och dalbana.... Fy, jag är glad att det är över....