lördag 12 januari 2008

Lördag

Här snöar de för fullt utanför fönstret ja de är väl tur att de är ute haha.Idag händer väl inge speciellt ska bara ta de lugt och softa lite.De kan vara skönt de också ibland känner att jag behöver de.Läser mycket just nu också är inne på sista boken med camilla Läckberg, dessa böcker har också varit bra.Kan verkligen rekomendera våra svenska kvinnliga deckarförfattare.Ska nog börja läsa Åsa Larsson sen när jag är klar med Läckberg.Jag läser annat också men sista tiden har de bara varit våra kvinnliga deckarförfattare och jag läser mest deckare.Ibland blir de nån biografi också.Ja de finns hur mycket som helst att läsa egentligen, men tänkte nu att plöja igenom alla svenka kvinnliga deckarförfattare.Kan inte säga vem som varit bäst hitills var och en har sin grej.

2 kommentarer:

felajna sa...

Fusk, här regnar det bara jämt. Vill oxå ha snö. Får väl åka hem och hälsa på en sväng.
Kram/Elina

Anonym sa...

har jag tipsat om johanne hildebrant.... hon har skrivit böckerna freja, idun och saga. de är jättebra, inga deckare men bra...