torsdag 10 januari 2008

En skit dag

Idag har jag haft en riktig skitdag så jag har varit på dåligt humör hela dagen.Men de börjar väl lätta lite nu på kvällen.Har väl kört lite hårt med mig själv och då straffar de sig på en gång, då ska man ha mera ont och besvärligt.De blir lite drygt emellanåt.Ja jag är ju en positiv människa men i bland får jag ockå mina bakslag, och då blir de lite tungt.Från att ha varit en männsiksa som varit van att hålla igång och göra saker och hålla på, från att nästan inte orka göra något utan att de skär som knivar i kroppen, och att jag har inte samma styrka i kroppen längre.Har nedsatt styrka på min högra sida naturligtvis.För inte kunde de vara vänster sida de tog nej de var höger som jag är mest beroende av också, har försökt i 3,5 år att jobba mer med vänstern men de är inte lätt, så de är bara att härda ut och bita ihop.Men jag är ändå glad att jag lever, men ´jag måste ju också få gnälla haha.Ja nu har jag gnällt lite så nu känns de bättre.
God natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ja gnälla är riktigt skönt ibland.. Jag förstår inte vart det kommer ifrån att gnälla är så tabu.. Det är ju nödvändigt att få ur sig saker och ting. Kram Elina