torsdag 1 november 2007

Stan

Idag har jag varit till stan som vi säger vi som bor på landet. Köpte lite grejor till bilen, ska besikta den på måndag.De var då en hel vetenskap att få rätt grejor till den haha, och inte fattar man något heller när de gäller reservdelar.Jag chansade och köpte grejorna på vinst och förlust och konstigt nog så var de rätt, tänk att man kan ha sån tur i bland. ja man ska ju ha de också. ja som dagt jag ska besikta bilen på måndag och här om dagen körde min son sönder bilen så vi måste svetsa annars blir de en 2a,de blev hål i golvet på bilen rakt igenom golvet i baksätet, ja de var som min lillasyster sa du får skylla dig själv när du lånar ut bilen till en artonåring, och de har hon ju rätt i. Men de är så skönt när han har körkort,då kan han ta sig runt själv,så han får fortfarande låna bilen, snäll mamma som han har haha

1 kommentar:

Anna sa...

Du, så fruktansvärd olycka, så mycket du har att bearbeta. Sån otrolig tur att du finns kvar.

Kram igen