tisdag 30 oktober 2007

en nydag

idag känner jag mig bättre,hälsade på min kusin och pratade med en annan kusin i telefonen och då känns allt genast bättre.
Nu verkar de som mitt liv äntligen håller på att ordna upp sig, jag är sjukskriven igen har arbetstränat fram och tillbaka ett år nu och de går upp och ner men nu på sistone har de varit ner. Men nu har äntligen F-kasan fattat att min arbetsförmåga är 25%, var i väg på utredning i somras och där kom dom fram till de, och att jag skulle ev.komma upp i 50 % inom ett år med de medicinska åtgärderna som de föreslog.Men landstinget har inga pengar så jag har inte fått någon hjälp. Men som sagt nu är jag hemma igen och är sjukskriven.Känns skönt att få ta igen sig är helt slutkörd både mentalt och fysiskt.Ja gud vilken soppa de har varit sen 2004 - 07-31 sen jag krockade.men vi får se nu om de ordnar upp sig, vågar inte ropa hej riktig än

Inga kommentarer: