måndag 11 oktober 2010

..Måndag igen då..

Ja då var de måndag igen då. helgerna går fort ja även veckorna. Ska dra ner på byn en sväng i sen eftermiddagen. Ska in på bibblan och låna lite böcker. Tänkte börja med en ny serie nu. Men denna gång blir de inte deckare, kan ni tänka er. Ska nog låna en serie som är typ som Isfolket. Ska bli intresant och se vad de kan vara. Läste ju halva serien av Ifolket en gång i tiden och tyckte dem var bra. Ska bli kul att läsa något annat.Få se om jag klara av att de inte är mord och mystik. hahah..

1 kommentar:

Paula sa...

Hej, hur går det med böckerna, vem har skrivit den serien? Jag har bytt bibliotek, får ju se de flesta så ofta som jag flyttar, och dom verkar trevliga o rara i Smebacken också! Förutom biblan så har jag hunnit bekanta mig med vårdcentralen, ett himla rännande på mig där, idag senast, nu är det ögat som spökar o tyvärr måste jag vidare till Falun för undersökning...typiskt när man precis känt sig lite piggare
Ha de nu så gott, så mycket jobbtips lär du inte få just från mig, haha
Kramen