tisdag 20 april 2010

...............


Igår var vi till Borlänge och fixade pass till dottern, som hon ska ha när hon åker på skolresa. Passade på att shoppa lite också men de blev inge mycket. Men känns i kroppen idag att man rännde runt i går.

Var upp till pappa och fikade innan vi åkte hem också, så halv elva kom vi hem igår kväll, men vi åkte inte så tidigt heller, ja de tar tid allting. Skulle även köpa tavelramar, men de hade stängt precis när vi kom dig typiskt, men men de får vara till en annan gång då.

Nej nu ska jag lägga mig på spikmattan en stund så kanske man får lite energi..

3 kommentarer:

Elina sa...

Fungerar spikmatten bra? Jag har aldrig vågat testa mammas.. haha

Paula sa...

Hej! Aktivitetsstöd, hur funkar det? Jag har ingen aning...
Min sjukersättning räcker året ut, så i december ska FK ta kontakt med mig är det tänkt. Undrar om dom skickar mig på en tredje utredning??? Inte vet jag vad dom ska kunna hitta på, om man inte klarar av ett två timmars pass på biblan då är det illa...
Tänker inte oroa mig i förväg över detta, utan säger som du. det löser sig alltid på nåt vis.
Däremot måste jag snart få komma till badet igen, blev två veckors avbrott när jag var sjuk i förkylning o magsjuka, o nu fanns inga tider lediga denna vecka. Min kropp behöver baden, annars stelnar jag till som ett kylskåp!
Du kan väl hålla mig lite underrättad vad dom gör med dig i stan?
Kramen

Anonym sa...

Hej, råkade klicka bort din kommentar och den gick inte att få tillbaka:(

på tjocken e jag iallafall :)
och hus har vi köpt på karlberg eller furuborg (furuborgsvägen)eller vad det heter i marnäs typ.
Riktigt renoveringsobjekt så nu vet vi vad vi har att göra emellan blöjbytena, få se om det tar sisådär 20 år att renovera som för pappa :) han e ju inte klar än , haha

Kram