fredag 22 januari 2010

Fredag


har varit ute och varit social en dag här förut, var till en kompis och hälsade på, kul för vi har inte träffats på länge. Men de ska bli mera av de nu.. Men mitt liv är upp, ner och turbulent just nu.. Håller på med Försäkringskassan mm mm. och man funderar ju på hur de blir framöver, ja de ordnar sig men ibland så kommer de över en.. men men de ordnar sig till slut ändå, men svårt att vara positiv jämt men jag försöker och de har gått skapligt bra ändå trots allt...

Ja ja nog om de nu. Men jag har i alla fall börjat träna lite igen i alla fall. De funkar bra men de är inte så mycket men de funkar för mig i alla fall.. Men man blir ju inte smal men jag stärker mina muskler som så väl behövs..

1 kommentar:

Anonym sa...

som du jobbar på bilden, ack mitt samvete! kram lia