fredag 20 november 2009

Vaccin eller inte


Ja jag har då bestämt mig för länge sen att jag inte ska ta vaccin, så nu får man väl en knorr snart bara för de.. Tycker de är bra att riskgrupperna tar och dom som känner att dom vill de. Min dotter tog sprutan här omdagen, och reagerade stort på sprutan, hon svällde upp i halsen, handen och fick utslag, men hon är bättre nu men hon är snuvig nu i stället..

Min pappa tillhör en riskgrupp så de var ju bra att han tog den, men efter en vecka efter att han tagit sprutan så fick han lov att ta ambulansen in till akuten, han trodde att han fått en hjärtinfarkt. han blev kvar på lasatettet en vecka, de hittade inge fel på han, men doktorn trodde att de var för att han tagit vaccinet..
Så tänk vad man reagerar olika på sprutan, men vi är bara individer och reagerar olika.

Ja de är bara att hålla tummarna att man klarar sig från NÖFFNÖFF INFLENSAN

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna för att du klarar dej. Ett + är ju att vi vet att något är fel om vi blir sjuka. Vanlig flunsa el. A? Neka att gå hem!! Specielt nu när den muterat. Kram lia