onsdag 28 oktober 2009

Hej alla


Här flyger dagarna fram, idag har jag varit och besikta bilen och den gick igenom utan en enda anmärkning. Skönt för de var första gången jag besikta den, vi köpte den i maj. Jag sa de till ungarna att man kanske har gjort ett kap då.. Passade på att träffa dottern också för hon är ju vid sin kille nu över lovet. Så vi var och fikade jag och ungarna.. Jaja ungar och ungar dom är ju inte små nå mera, men de kommer alltid att vara mina "småungar" hahahah...

Igår var jag till min lillkusse + lillkorv och hälsade på, hon var barnvakt åt en liten plutt på 5 månader. De var roligt och trevligt och de är ju så kul med de små. Så de var full rulle hahaha de är ju en annan inte van något mera men kul är de...Sen kom mamman och pappan till den lille på 5 mån. de var kul att träffa dom också tycker dom är så mysiga.

Jag håller igång med träningen fortfarande, de har hållt i sig i tre veckor nu.. VAD JAG ÄR DUKTIG... Men de känns fortfarande i kroppen, men man får väl välja på pest eller kolera, men förhoppningsvis så ger de med sig kanske...

1 kommentar:

Nannii sa...

Du är duktig som håller igång! :D