måndag 17 augusti 2009

Söndag - Måndag


Ja på söndagen var jag och B och tittade på en sommarstuga, inte för att vi ska ha någon men vi var med en annan dit och kollade. Sen när vi kom hem gjorde vi mat, sen slöade jag hela söndagen av de som var kvar av den dagen, skönt för är ganska trött efter sjukhusbesöken med sonen.

Nu är de måndag igen och fy vad trött jag var när jag vaknade, fick tvinga mig upp ur sängen. PUH PUH de var hårt att ta sig upp. Men nu har jag ätit och ska snart dra till en kompis och fika, de blir en slödag idag också. Känner verkligen att jag behöver de. Jajaj de går väl över tröttheten, men fan vad de är jobbigt att aldrig vara riktigt pigg. Men de har jag lärt mig att leva med, men när man blir extra trött så blir de drygt.

Ja nog om de nu har jag gnällt lite igen, så nu känns de lite bättre igen hahahah...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att "höra" någon gnälla, fortsätt gärna med det. TACK.
Kram lia

Paula sa...

Hejhej ,tittar in för att se hur du har det!
Läste om sonens nyckelben, va trist, men det kunde ju varit värre...
Hoppas du mår som du förtjänar, hihi
Kramen från Berget