onsdag 17 juni 2009

Hej


Just nu så känner jag mig som bilden, men jag fattade inte först vad de var som gjorde mig så dålig, har huvudvärk och så trött, slut och ont. Men jag kom allt på vad de var för något. Har ju börjat med mina promenader och då blir de alltid så här i början, så man får ju hoppas att man kan hålla i detta nu så man slipper sådan här perioder igen, får hoppas att latmasken inte tar mig igen....Jag vrickade ju foten sist när jag kommit igång så bra, sen kom jag aldrig igång nå mera för att som sagt man blev lat..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lunka lungt, kolla in alla färger runt om dej, njut av det. Ups, doftar det inte lite, dra in. Gratis parfym! Harmoni INTE stress. Då vrickar man heller inte fötter!! HAHA Lovar. Du ska la inte vara soldat eller? Make love not war!
kram lia

Anonym sa...

Hang in there Kicki! <3
Anneli