måndag 3 november 2008

Första dagen


Ja nu har man gjort sin första arbetsdag,de gick bra och de var kul.Men fy vad trött jag blev mot slutet innan jag gick hem.Men de är ovanan och så.De är så gulliga på affären där jag är.Men nog finns de att göra fast man inte kan göra de tunga sakerna som att sitta i kassan mm. Och de känns ju bra att de ändå finns meningsfulla uppgifter ändå,som underlättar ändå för personalen.Efter jobbet så gick jag till bibblan och lånade lite böcker.Efter de så tog jag mig en promenad innan jag åkte hem.Har tänkt att ta en promenad innan jag åker hem,för när man väl kommit hem så är de så svårt att komma ut igen.Så därför går jag en sväng innan jag åker hem.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad roligt det är när man känner att man behövs, fast det inte är så mycket man gör. Det räcker med det lilla man kan göra. Ja du när man väl kommer hem så går man inte utanför dörren. Så du gör så rätt i att ta promenaden innan du kommer hem. Kram kram kussen

Anonym sa...

tjaa!
sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?
bli medlem här och samla lätt ihop poäng:
http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=105917

Anonym sa...

Vad bra att det går bra:) Kram Elina

Anonym sa...

Hej! Låter bra det där, och att du tar en promis för att få lite frisk luft är ju kanon!
Hoppas det fortsätter gå bra, kramen