torsdag 16 oktober 2008

Torsdag


Min kontakt på arbetsförmedlingen ringde idag,så den 3 november börjar jag att jobba på Coop nära nere på byn.Ska bli skönt att komma igång.Jag kommer att jobba 10 tim/veckan.De blir nog uppdelat på 2 dagar till att börja med i alla fall sen får man ju se om de går att komma upp i någon mera tid såsmåningom.Man får hålla tummarna att de går vägen och att de vill anställa mig på mina 25% sen,när prövotiden på 3 månader är över.Nu får man hålla tummarna att man fixar detta och att man själv lär sig att anpassa sig,utifrån sina skador...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja vad roligt att det ordnade sej till slut. Ja bara att hoppas att de kan anställa dej sen på dina 25% kram kussen

Anonym sa...

Lycka till! Kul!

~Anneli

Anonym sa...

Hej! Jasså, jag som trodde du var i full gång redan nu i oktober! Men bättre sent än aldrig, eller hur? Det kommer att gå bra ska du se!
Jag tog lite längre betänketid på mig med äktenskapet denna gång, det är ju det fjärde...."ler"
Kram från oss