torsdag 20 december 2007

Torsdag


Idag var min kära kuse hit med sin lillkorv och hälsade på hon hade även sin kille med sig, idag blev de en snabbvisit på två timmar.Vi böt lite julklappar och så, jag fick hembakade siktkakor i julklapp så jag var tvungen och öppna de på en gång. De är så kul att få hemgjorda saker för de ligger så mycket kärlek och värme bakom.Sen var jag och fixade de sista julklapparna så nu är de klart.Sen åkte jag till ålderdomshemmet och hälsade på tanten som bodde granne med oss när vi flyttade till vårat hus för 13,5 år sen.Jag grät när jag kom ut därifrån.Hon var så skruttig, så jag kramde om henne flera gånger innan jag gick, och jag kände de var nog sista gången jag såg henne, ja hon är gammal men har varit en del av mitt liv i 13,5 år och vi har alltid haft så bra kontakt och tycker så mycket om varandra fast de är så stor åldersskillnad.ja få se hur länge till hon får vara med. Sen åkte jag till min äldre kusse och fikade innan jag åkte hem

Inga kommentarer: