onsdag 4 mars 2009

Måndag - Tisdag


Hej och hå vad dagarna går fort igen de bara rusar fram. Idag onsdag är jag ledig skönt, sov länge idag är lite mer sliten i kroppen har jobbat lite för hårt igen,men men får skylla mig sjäklv. Men de är skönt med den lediga dagen mitt i veckan. Idag ska jag baka dumlekakor,de är så himla goda min kompis brukar göra dom och de bara säger svish så är dom slut.

Måndag och tisdag har jag väl inte gjort så mycket vad jag vet hahahha, minnet är bra men kort, men som sagt dagarna går, man jobbar och kommer hem och sen gör man ju inte så mycket mera.

Min svärmor har brytit benet men har nu kommit hem igen från sjukhuset. Men de verkar gå bra för henne ändå, hon är seg och envis så hon går redan upp och ner för trappor. Så de verkar inte som hon behöver så mycket hjälp.

Inga kommentarer: