fredag 6 mars 2009

Fredag


Ja nu var mitt kalas över,och de var så mysigt och trevlig så igår i goda vänners lag. På lördag bär de av in till syrran som bor granne,ska på kala igen hahhaha hennes kille har fyllt år så´så blir de fika igen,ja herregud vad de är mycket kalas nu med fika, man rullar väl fram innan denna månad är över. De är några kvar att fira.

Har jobbat idag och de har gått bra, trivs så himla bra på Coop med arbetsuppgifterna och kompisarna. Kan inte har bättre jobbarkompisar, tyvärr så har enda killen som jobbar där slutat,som jag tror att vi alla kommer att sakna. En trevlig, social och glad kille. Men vi är är lika vi också som är kvar ja roligt att lära känna han i alla fall...Ja få se hur de blir för mig då slutar sista mars SNYFT om de inte hittar på något på arbetsförmedlningen så jag får vara kvar..Men de som är så drygt är att jag ringde idag och skulle prata med min handläggare, men han hade semester till den 16 mars, så de blir att ringa och tjata då da, men då är de inte många dagar kvar för mig.. Ja ja de som lever får se men trivs bra de gör jag.

Inga kommentarer: