onsdag 24 december 2008

Julaftons kväll


Ja nu börjar julafton lida mot sitt slut,alla är nöjda och glada över dagen och kvällen..Har tagit de lungt hela dagen och latat mig nästan hela tiden,vid Kalle Anka så somnade jag sittande i fotöljen hahhahah,men de räckte med en liten stunds sömn,så kände jag mig piggare..Nu är dottern ute och åker skoter ute här vid oss,deras mormor har sin gamla skoter här.Min son är på sitt rum just nu et inte riktigt vad han gör.Jag sitter med datorn i knä och är ute och surfar och lägger patiens,och gubben sitter framför tvn och kollar på en film vi redan sett hahahah...Ja nu är de bara att försöka ladda för morgondagen.Då ska sonen ha 20 års kalas,så man är väl helt slut när helgen kommer.Men de ska bli kul också för de blir ungefär 50/50 med ungdomar,gamla & så dom i min egen ålder hahahhaha..Han har bjudit kompisar och mormor,farmor mm mm,men de är kul när de är blandat med ungdomar och oss andra.Återkommer om festen ev. på fredag.Jag och min familj ska sova över vid min mamma.Vi bo ju 1,2 mil från byn så de är lite långt att gå...

1 kommentar:

Anonym sa...

God Jul!!!!